Pomoc | Sklep internetowy Profhome

Pomoc

Masz pytania dotyczące produktów lub składania zamówienia? Skontaktuj się z naszym wsparciem technicznym, chętnie udzielimy Ci pomocy. Możesz zadać nam pytanie na czacie. Możemy również przyjąć od Ciebie zamówienie drogą telefoniczną.

Potrzebna pomoc?
Zadzwoń do nas: +49 (0)2104 833 11 22
Godziny pracy call center: Pon. - Pt. w godzinach 10:00 - 16:00 (GMT+1) "

Na tej stronie znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań dotyczących pracy sklepu internetowego ProfHome. Informacja o dostawie oraz sposobach płatności zamieszczona jest w odpowiednich zakładkach "Dostawa" oraz "Formy płatności". Możesz skontaktować się z naszym wsparciem technicznym, korzystając z informacji zawartej w zakładce "Kontakt".

Spis treści

  1. Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym ProfHome?
  2. Jak zamówić wzory towaru?
  3. Jak można się z nami skontaktować?
  4. Jak działa opcja wyszukiwania na stronie?
  5. Co to jest "Ulubione"?
  6. W jaki sposób chronione są dane osobowe kupującego?
  7. Jakie są zasady zwrotu towaru?
  8. Jak dokonać zwrotu towaru?

Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym ProfHome?

Poniżej krok po kroku przedstawiona została procedura składania zamówienia:

  1. "Dodaj towar do koszyka. Naciskając odpowiedni przycisk, dodaj interesujący Ciebie towar do koszyka. W koszyku możesz skorygować ilość produktów, usuwać niepotrzebne pozycje oraz obliczyć ogólną sumę zakupów z uwzględnieniem kosztów dostawy. "
  2. "Złóż zamówienie. Aby złożyć zamówienie, kliknij przycisk "Przejść do realizacji". "
  3. "Zaloguj się. Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, zaloguj się. W tym celu należy podać swój e-mail oraz wybrane przez Ciebie hasło."
  4. "To Twoje pierwsze zamówienie w naszym sklepie? Możesz zarejestrować się w naszym sklepie (dzięki temu zawsze sprawdzisz stan swojego zamówienia i zaoszczędzisz czas podczas kolejnych odwiedzin naszego sklepu) lub złożyć zamówienie jako gość. "
  5. "Wskaż swój adres. Please provide your full invoice address. If you want your goods delivered to another address, select "Deliver to a different address" ."
  6. "Wybierz formę płatności . Wybierz odpowiednią dla siebie formę płatności. Oferujemy następujące możliwości: płatność kartą kredytową, PayPal lub przelew bankowy. Zwróć uwagę na to, że opłata kartą kredytową nie jest możliwa, jeśli składasz zamówienie bez rejestracji (jako gość). "
  7. "Potwierdzenie zamówienia.  Na ostatnim etapie masz możliwość sprawdzenia wszystkich danych oraz zamawianego towaru ze wskazaniem kwoty do zapłaty. Tutaj możesz skontrolować wszystkie informacje i wprowadzić zmiany, jeśli jest to konieczne. Na tym etapie wymagane jest potwierdzenie, że zapoznałeś się z naszym regulaminem. "
    Naciskając przycisk "Potwierdzić zamówienie" zawierasz z nami umowę sprzedaży, która posiada moc prawną oraz przewiduje zobowiązania płatnicze. Wiadomość zawierająca wszystkie szczegóły Twojego zamówienia wysyłana jest pocztą elektroniczną.

Jak zamówić wzory towaru?

Jeśli przed dokonaniem zakupu chcesz poznać wszystkie dane techniczne towaru, zalecamy skorzystanie z usługi zamawiania wzorów. W tym celu kliknij przycisk Zamówienie wzorów", a następnie wykonaj procedury podobne do składania zamówienia, które opisane zostało powyżej. Zwróć uwagę na to, że usługa ta nie jest dostępna dla wszystkich produktów.

Więcej

Jak można się z nami skontaktować?

W zakładce "Kontakty" znajdziesz informację o dostępnych formach konsultacji - wybierzesz najbardziej odpowiadający Ci sposób.

Jak działa opcja wyszukiwania na stronie?

Aby znaleźć na stronie interesujący Cię towar, wystarczy wpisać w polu wyszukiwania jego nazwę lub numer artykułu. Ponadto system zaproponuje towary podobne do wyszukiwanego.

Ponadto możesz korzystać z różnych filtrów lub sortować towar, oszczędzając w ten sposób czas i budując listę towarów w wygodny dla Ciebie sposób.

Co to jest "Ulubione"?

Jeśli jesteś zainteresowany jakimś towarem, ale nadal wahasz się, czy ten zakup jest konieczny, dodaj dany produkt do "Ulubionych", klikając przycisk z serduszkiem. W "Ulubionych" możesz porównywać kilka wariantów produktów, które Cię zainteresowały. W dowolnym momencie możesz dodać je do koszyka i przejść do realizacji zamówienia, pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie.

W jaki sposób są chronione dane osobowe kupującego?

Ochrona danych osobowych to priorytet naszego serwisu. Sklep internetowy ProfHome przestrzega wszystkich norm niemieckiej federalnej ustawy o ochronie danych osobowych (BDSG), a także ustawy o elektronicznych usługach informacyjnych i komunikacyjnych (Telemediengesetz) we wszystkich operacjach przetwarzania danych (gromadzenie, obróbka oraz przekazywanie). Możesz mieć pewność, że wszystkie udostępnione przez Ciebie informacje będą wykorzystane zgodnie z przeznaczeniem w celu zapewnienia obsługi o jak najwyższej jakości.

"Zanim Twoje dane osobowe zostaną przesłane z Twojego komputera i zostaną przekazane przez internet, będą one zaszyfrowane za pomocą technologii "Secure Socket Layer" (SSL). Jest to sprawdzona i absolutnie bezpieczna metoda przekazywania danych. W ten sposób gwarantujemy naszym klientom całkowitą ochronę wszystkich przekazywanych danych przed niesankcjonowanym dostępem do nich przez osoby postronne."
Więcej.

Jakie są zasady zwrotu towaru?

Masz prawo do anulowania umowy zamówienia bez wskazania przyczyny w ciągu czternastu dni od momentu otrzymania towaru.

"O anulowaniu umowy należy powiadomić nas drogą pisemną (e-Delux GmbH, Röntgenstr 8, 40 699 Erkrath, numer telefonu: +49 (0) 2104-83311-22, numer faksu: +49 (0) 2104-83311-39, e-mail: info@profhome.pl), wysyłając zawiadomienie pocztą, faksem lub drogą elektroniczną."
Więcej.

Jak dokonać zwrotu towaru?

W przypadku zerwania umowy ponosisz odpowiedzialność za zwrot towaru we właściwym czasie. Wartość zamówienia zostanie zwrócona wtedy, gdy towar zostanie przyjęty do naszego magazynu i sprawdzony przez naszych pracowników.

"Towar powinien być do nas zwrócony lub przekazany służbie kurierskiej najszybciej jak to możliwe, maksymalnie w ciągu czternastu dni od momentu zerwania umowy. Zwracany towar powinien być dokładnie zapakowany (wykorzystaj firmowe opakowanie naszego sklepu internetowego). Zwrot towaru jest możliwy wtedy, gdy został zachowany jego wygląd oraz właściwości konsumenckie (brak śladów eksploatacji, oryginalne nieuszkodzone opakowanie, pełny komplet).
Zwrotów należy dokonywać na adres:

e-Delux GmbH
Roentgenstr. 8
40699 Erkrath
Germany"

"Koniecznie podaj numer identyfikacyjny swojego zamówienia lub numer identyfikacyjny klienta. "

Środki pieniężne zwracamy w ten sam sposób, w jaki je otrzymaliśmy. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem śrosków. Jeśli dokonałeś/aś opłaty za towar przelewem, wyślij nam swoje dane (IBAN oraz BIC).

"Zwróć uwagę na to, że koszty przesyłki za zwrot towaru ponosi kupujący."

Możemy nie zgodzić się na zerwanie umowy, jeśli towar nie zostanie zwrócony na czas lub nie otrzymamy potwierdzenia, że towar został odesłany we właściwym czasie. Zastrzegamy sobie również prawo do odmowy przyjęcia uszkodzonego lub używanego towaru lub towaru, który stracił swoją prezencję (opakowanie, etykietka), a także w przypadku nieopłacenia przez Ciebie kosztów wysyłki.